Передвиборча програма кандидата в президенти Хлібодарівського НВК
Життєве кредо:
"Для того щоб мати майбутнє, необхідно бути готовим зробити щось нове!"
(Пітер Друкер)
Обов'язки членів учнівського самоврядування Хлібодарівського НВК:
Міністерство науки та освіти.
Головне завдання міністерства : допомогти вихованцям успішно вчитися,підтримувати належний порядок та дисципліну в НВК. Члени міністерства стежать за успішністю навчання учнів, разом з міністерством культури і відпочинку проводять акції, що сприяють зацікавленню навчальним процесом.
Міністерство дисципліни та порядку.
Головне завдання: займатися підтриманням внутрішнього порядку в НВК, стежити за зовнішнім виглядом та поведінкою учнів, розв’язувати конфліктні ситуації до того, як їх буде передано на розгляд адміністрації НВК, опікуватися озелененням класів (проводити конкурси), території НВК (суботники), організовувати акції щодо збереження навколишнього середовища.
Міністерство турботи та милосердя.
Головне завдання: організувати допомогу ветеранам Другої світової війни, вчителям – ветеранам педагогічної праці, людям похилого віку, проводити доброчинні акції , співпрацювати з вихованцями молодшої ланки, організовувати проведення виставок, конкурсів, змагань учнів молодшої ланки.
Міністерство інформації та преси.
Головне завдання міністерства : інформувати вихованців про життя школи. З цією метою міністерство: - Організовує роботу шкільного пресс-центру. Систематично надає інформацію на електронну дошку НВК, проводить конкурси і тематичні виставки малюнків, правдиво і об’єктивно відображає шкільні події, проводить навчання юних кореспондентів і художників, проводить конкурси класних куточків і газет, допомагає в оформленні НВК до різноманітних свят та заходів.
Міністерство культури та відпочинку.
Головне завдання: організувати цікавий і змістовний відпочинок учнів. З цією метою міністерство: керує проведенням культурно-масових справ, організацією шкільних і класних вечорів, свята народного та шкільного календаря, розподіляє між класами та учнями доручення по підготовці цих заходів, організовує оформлення школи та класних кімнат, вивчає побажання учнів щодо організації і роботи гуртків художньої самодіяльності, організовує проведення конкурсів і оглядів художньої самодіяльності. - Організовує роботу бібліотечного активу.
Міністерство здоров'я та спорту.
Головне завдання: організувати активну участь вихованців у спортивному житті школи. З цією метою міністерство: - Організовує профілактичну та спортивну роботу в школі, організовує в школі спортивні змагання , організовує фізкультурні перерви, слідкує за чистотою класних кімнат і всієї школи, проводить профілактичну роботу з питань здоров’я, пропагандує здоровий спосіб життя,веде боротьбу зі шкідливими звичками.
Статут учнівського самоврядування
«Лідер»
РОЗДІЛ І. Загальні положення
1.1. Учнівське самоврядування – добровільна дитяча демократична організація сприяння вдосконаленню навчально-виховного процесу, охорони здоров’я, культурного та фізичного виховання, згуртованості шкільного колективу, формування у всіх учнів свідомого та відповідального ставлення до своїх прав та обов’язків, що є невід’ємною частиною системи управління НВК.
Учнівське самоврядування є універсальною формою активності учнів, яку можна вважати як засобом життя учнівського колективу, так і прикладом творчої самореалізації особистості. Самоврядування забезпечує участь учнів у різноплановій, різноманітній змістовній роботі навчального закладу, притягує їх до управління справами колективу, допомагає зрозуміти свої права та обов’язки, формує почуття керівника спочатку у класі, а потім у школі, місті, державі.
1.2. Учнівське самоврядування у своїй діяльності керується Конституцією України, Конвенцією ООН про права дитини, іншими нормативно-правовими документами, що діють в загальноосвітньому закладі, та цим Положенням.
1.3. Учнівське самоврядування організовується з учнів НВК. Учні 1–11 класів об’єднуються у шкільне самоврядування «Лідер»
1.4. Учнівське самоврядування класу – первинна організація, яка на правах колективного члена входить до учнівського самоврядування НВК.
1.5. Координують роботу учнівського самоврядування заступник директора з виховної роботи, педагог-організатор, які консультують учнів щодо роботи за окремими напрямками.
РОЗДІЛ ІІ. Мета і завдання
2.1. Метою організації самоврядування є формування і розвиток соціально активної, гуманістично спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості.
2.2. Головною метою є:
- захист прав та інтересів учнів;
- виховання самостійної особистості з активною життєвою позицією, що прагне до самовдосконалення та саморозвитку ;
- підготовка до майбутнього суспільного громадянського життя дієздатного дорослого громадянина;
- надання можливості учням самостійно організовувати шкільне життя, зробити позакласне життя НВК цікавим, а навчання - ефективним;
- розробка та втілення проектів, спрямованих на поліпшення навчально-виховного процесу в НВК.
2.3. Завдання:
- формування навичок самоврядування, соціальної активності й соціальної відповідальності в процесі практичної громадської діяльності учнівської молоді;
- формування вмінь спрацювати на принципах рівності та демократизму
- привернення уваги широких кіл громадськості до проблем молоді у вільний від навчання час;
- розвиток творчих рис характеру, а саме: цілеспрямованості, ініціативності, вимогливості, наполегливості, толерантності, винахідливості, оригінальності, готовності до виправданого ризику, а також розширення кругозору;
- формування норм культури поведінки і спілкування, розвиток вміння вести дискусію, висловлювати свою думку;
- пошук нових нетрадиційних, цікавих форм роботи з учнями.
РОЗДІЛ ІІІ. Структура учнівського самоврядування
Для кращої координації роботи шкільне самоврядування "Лідер" поділяється на шість Міністерств:
- Міністерство науки та освіти;
- Міністерство дісципліни і порядку;
- Міністерство турботи та милосердя;
- Міністерство інформації та преси;
- Міністерство культури та відпочинку;
- Міністерство здоров'я та спорту
РОЗДІЛ IV. Вибори.
4.1. Волевиявлення учнів здійснюється за допомогою виборів, референдуму та інших демократичних засобів, які не суперечать Законам України.
4.2. Право голосу на виборах і референдумах мають учні 5– 11 класів.
4.3. Референдум проводиться у разі необхідності та за наявністю більш ніж 50 % учнів 5–11 класів.
4.4. На виборах встановлюється принцип: один виборець – один голос.
4.5. Кандидати до загальношкільного самоврядування обираються під час класних зборів шляхом відкритого чи таємного голосування більшістю голосів.
4.6. Вибори Президента проводяться раз у три роки. День виборів призначається діючою Радою шкільного самоврядування «Лідер».
4.7. Висунення кандидатів на пост Президента здійснюється шляхом самовисування з подальшою реєстрацією виборчою комісією.
4.8. Після офіційної реєстрації кандидат отримує право негайно розпочати передвиборчу агітацію.
4.9. Прем’єр-міністр обирається діючим Президентом з числа кандидатів на посаду Президента.
РОЗДІЛ V. Позбавлення членства загальношкільного самоврядування
5.1. Позбавлення членства загальношкільного самоврядування відбувається у випадку:
- несистематичного і недобросовістного виконання покладених на учня обов’язків;
- порушення правил для учнів і ігнорування зауважень;
- переходу до іншого навчального закладу.
5.2. Після припинення повноважень члена загальношкільного самоврядування учні відповідного класу повинні обрати нового представника не пізніше одного місяця з часу виключення.
РОЗДІЛ VI. Принципи, права і обов’язки учнів
6.1. Принципи:
- поважати бажання і обговорювати позицію, думку;
- визнавати право кожного на помилку, надавати можливість її виправити;
- прагнути до найвищих результатів у навчанні і творчості;
- повсякчасно піклуватися про добре ім’я свого навчального закладу.
6.2. Права:
- висловлювати власну думку про життя школи і методи навчально-виховної роботи;
- брати участь в управлінні навчально-виховною роботою;
- представляти школу на оглядах, конкурсах та інших заходах;
- обирати органи самоврядування та бути обраними до них;
- на повагу гідності в справах особистих, сімейних і товариських;
- на захист своїх прав, що не може бути приводом до негативного ставлення з боку старших або товаришів;
- отримання в разі необхідності опіки і допомоги з боку дирекції.
6.3. Обов’язки:
- дорожити честю НВК, підтримувати його традиції;
- сумлінно вчитися, створювати доброзичливу і товариську атмосферу в школі, виявляти повагу до дорослих і товаришів, не принижувати гідності людини;
- дотримуватися вимог і правил протипожежної та санітарної допомоги, безпеки;
- брати активну участь в громадському житті школи, класу;
- слідкувати за своїм здоров’ям, безпекою власного життя і життя своїх товаришів. ПАЛІННЯ, ВЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ТА НАРКОТИКІВ НЕ СУМІСНІ ЗІ ЗВАННЯМ «УЧЕНЬ»;
- дбайливо і охайно ставитися до майна школи.
РОЗДІЛ VIІ. Заохочення і покарання
7.1. У разі потреби можуть бути використані такі форми покарання:
- усне чи письмове зауваження;
- висвітлення у шкільній пресі, попередження на лінійці;
- повідомлення батьків в усній чи письмовій формі.
7.2. Заохочення мають такі форми:
- подяка на лінійці;
- подяка у письмовій формі у щоденнику учня;
- нагородження грамотою, цінними подарунками;
- висвітлення у шкільній пресі.
7.3. Рада «Лідера» має право визначати найактивніші класи у різних видах діяльності за навчальний рік методом рейтингу.
Немає коментарів:
Дописати коментар